Etiópiai mindennapok

Etiópia

Etiópia

Miért és hogyan?

2015. november 07. - etiopiai.blogger

Hogy kezdődött? Régi terv volt, hogy egyszer, egy kicsit hosszabb időre elmenjünk valahová, ami más, mint Magyarországon, konkrétan Pécsen. Az rögtön látszott, hogy Európában, a legtöbb helyen az élet, az emberek, a kultúra nagyon hasonló az itthonihoz, tehát messzebbre tekintettünk: leginkább Afrikára. Messze is van, más is, egzotikus is, meleg is, akármi. Persze, ez csak egy vágy volt, semmi több.

Végül, miközben külföldi munkákat keresgéltem, akadtam rá egy hirdetésre, miszerint a Mekelle Egyetem keres geoinformatikával foglalkozó kutatót-okatót. Mekelle Etiópiában van, Etiópia pedig Afrikában. Afrikában nem túl sok olyan ország van, ahová különösebb fenntartások nélkül elmehet dolgozni egy átlagos európai a családdal együtt. Etiópia az egyik ilyen. No, én tehát beadtam a pályázatomat, amit elfogadtak, aztán egy Skype interjú következett. Azután semmi, másfél hónapon át. Már régen el is felejtettük az egészet és kezdtünk volna mást keresni, amikor egy szeptemberi napon e-mailban értesítettek, hogy nyertem, engem választottak. Mit mondjak, örültünk és nem csak azért, mert kint az itthoni fizetés háromszorosát kapom majd, hanem azért is, mert irány Afrika! Az csak később derült ki, hogy ez nem olyan egyszerű.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://etiopia.blog.hu/api/trackback/id/tr128057364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása